Customer Care & Relations

W naszej pracy łączymy specjalistyczną wiedzę z doświadczeniem fachowców, aby odzwierciedlić w ofertach odpowiedź na zapotrzebowanie klientów.
Nasze kompetencje to nie tylko rezerwacja biletów lotniczych oraz rezerwacja hoteli, lecz przede wszystkim szeroko pojęte doradztwo i obsługa posprzedażowa.

Customer First

Czyli doświadczenia klientów są kluczowe

Nad prawidłowością codziennej obsługi Państwa firmy będzie czuwał Customer Manager. Znajdą w nim Państwo doradcę w zakresie zarządzania podróżami służbowymi, który pomoże wygenerować oszczędności w tym obszarze.

Podstawą każdego rodzaju współpracy jest poznanie i zrozumienie potrzeb partnera biznesowego

Naszym Klientom proponujemy takie rozwiązania, które działają w ich interesie, personalizują ofertę, upraszczają formalności i pozostają spójne na każdym etapie naszej działalności.

Role Customer Managera

Customer Manager przeanalizuje bieżące koszty w odniesieniu do potrzeb podróżujących, przygotuje rekomendacje nowych działań i rozwiązań dla Państwa firmy.

Pomoże wybrać dostawców i w Państwa imieniu będzie negocjować m.in. regularne zniżki od często odwiedzanych hoteli oraz najlepsze umowy dla Państwa firmy, co wygeneruje odczuwalne natychmiast duże oszczędności w zakresie wydatków na podróże służbowe. Opieka Customer Managera to także cykliczne spotkania z przedstawicielami Państwa firmy, mające na celu prezentację nowych narzędzi oraz szkoleń dla użytkowników.

Dedykowana opieka i wsparcie

Do obsługi Państwa podróży lotniczych, rezerwacji hotelowych czy autokarowych udostępniamy zespół doświadczonych konsultantów, którzy ściśle przestrzegają ustalonej polityki podróży Klienta oraz przygotowują oferty zgodnie z ustalonymi wytycznymi. Kontaktując się z Państwem, przedstawiają dodatkowe usługi, m.in.: dostęp do Business Lounge na całym świecie, transfer do miejsca docelowego - Amadeus Transfers, ekspresową kontrolę bezpieczeństwa - Fast Track, które mogą podnieść komfort Państwa podróży.

Konsultanci mają dostęp do profilu firmy oraz profili podróżnych, dbają o uzupełnianie informacji wymaganych w raportowaniu i fakturowaniu. Jeśli Państwa firma ma podpisane umowy z liniami lotniczymi, hotelami, wypożyczalniami samochodów, wówczas wszystkie rezerwacje są odpowiednio kodowane, a jeśli wyrażają Państwo takie życzenie, Weco-Travel inicjuje podpisywanie umów z wybranymi przewoźnikami, aby zapewnić Państwu dostęp do najlepszych stawek na rynku.