Kontakt z nami:tel: , fax:

FAQ

W sekcji FAQ zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymują konsultanci Weco-Travel od naszych Klientów.

Mając na względzie chęć szerzenia wiedzy i dzielenia się doświadczeniami, zapraszamy Państwa do zapoznania się z niniejszą sekcją.
Jednocześnie prosimy o zwracanie uwagi na datę zamieszczoną przy odpowiedzi. Branżę turystyczną charakteryzuje wysoka dynamika zmian, dlatego też udzielone przez nas odpowiedzi są aktualne w momencie publikacji.

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju należy ograniczyć rutynowe sprzątanie pokoi, które powinno się odbywać jedynie na życzenie klienta.

Szczegóły wytycznych dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce znajdą Państwo na stronie internetowej:

https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe

(17.06.2020)

Oczywiście - większość obiektów akceptuje płatność gotówką na miejscu.

Jednak ze względów bezpieczeństwa większość hoteli preferuje bezgotówkową formę rozliczenia (płatność kartą kredytową lub przelewem).

Po szczegóły zapraszamy do dedykowanego konsultanta Weco-Travel, lub prosimy o kontakt z Weco poprzez formularz kontaktowy.

(17.06.2020)

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.

Szczegóły wytycznych dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce znajdą Państwo na stronie internetowej:

https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe

(17.06.2020)

Szczegółowe informacje dotyczące wjazdu do kraju (X) można uzyskać w ambasadzie lub konsulacie danego kraju.

W celach informacyjnych zebraliśmy dla Państwa informacje na naszej stronie internetowej w sekcji „Wskazówki dla podróżujących”.

Obecnie większość granic wewnętrznych Unii Europejskiej została otwarta, jednak nadal ważne jest, aby sprawdzić przed podróżą aktualnie obowiązujące restrykcje.

(19.06.2020)

Szczegółowe informacje dotyczące wjazdu do kraju (X) można uzyskać w ambasadzie lub konsulacie danego kraju.

W celach informacyjnych zebraliśmy dla Państwa informacje na naszej stronie internetowej w sekcji „Wskazówki dla podróżujących.

(19.06.2020)

Obowiązek kwarantanny został zniesiony dla osób przekraczających granice Polski będące granicami wewnętrznymi Unii Europejskiej. Osoby przekraczające granice Polski będące jednocześnie granicami zewnętrznymi UE nadal mają obowiązek odbycia kwarantanny.

Szczegółowe informacje mogą Państwo znaleźć na stronie Serwisu Rzeczpospolitej Polskiej w sekcji dla podróżujących.

(19.06.2020)

Linie lotnicze oraz lotniska wprowadziły wiele środków bezpieczeństwa czyniąc podróż samolotem jednym z najbezpieczniejszych środków transportu. Zachęcamy do odwiedzenia naszej sekcji informacyjnej w celu sprawdzenia aktualnych informacji dotyczących linii lotniczych i lotnisk.

(19.06.2020)

Większość linii lotniczych wprowadziło:

  • obowiązek zakrywania nosa i ust podczas całej podróży,
  • ograniczenie ilość miejsc oferowanych do sprzedaży w samolocie, aby zapewnić bezpieczny odstęp między pasażerami,
  • środki ochrony indywidualnej dla swoich pracowników,
  • ograniczenie kontaktu z personelem pokładowym, w tym między innymi procedurę self-boardingu i e-prasę,
  • środki dezynfekujące dla pasażerów,
  • ograniczenie ilości bagażu podręcznego.

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej w celu sprawdzenia aktualnych informacji dotyczących linii lotniczych i lotnisk.

Większość portów lotniczych wprowadziło:

  • obowiązek zakrywania nosa i ust podczas całej podróży,
  • pomiar temperatury przed wejściem do budynku terminala,
  • środki ochrony indywidualnej dla pracowników lotniska,
  • środki dezynfekujące dla pasażerów,
  • konieczność zachowania bezpiecznego dystansu we wszystkich częściach portu,
  • ograniczoną liczbę pasażerów w autobusach, w celu zapewnienia bezpiecznego dystansu.

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej w celu sprawdzenia aktualnych informacji dotyczących linii lotniczych i lotnisk.

(19.06.2020)

Większość przewoźników kolejowych wprowadziło:

  • obowiązek zakrywania ust i nosa,
  • limit możliwych do wykupu miejsc w pociągu tak, aby nie przekraczała liczby miejsc do siedzenia,
  • brak możliwości podróży pociągiem bez wskazania miejsca do siedzenia w PKP Intercity,
  • obsługi gastronomiczne nie są obecnie oferowane podróżnym w pociągach PKP Intercity,
  • zwiększenie częstotliwości mycia i dezynfekcji pociągów.

Nie, PKP Intercity wprowadziło środki bezpieczeństwa, które uniemożliwiają pasażerowi zakup biletu bez wskazania miejsca siedzącego.

(22.06.2020)

Od 21 czerwca 2020r  PKP Intercity uruchamia pociągi międzynarodowe i sezonowe.

Zachęcamy do dowiedzenia naszej strony internetowej w celu sprawdzenia aktualnych informacji dotyczących dostępnych połączeń kolejowych.

(22.06.2020)

Każdy obiekt dostosował serwowanie śniadań do wytycznych Ministerstwa Rozwoju. W większości obiektów zrezygnowano z serwowania posiłków w formie bufetu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie konkretnego hotelu zachęcamy do kontaktu z dedykowanym konsultantem Weco-Travel.

(30.06.2020)

Każdy z obiektów dostosował funkcjonowanie swojego hotelu do wytycznych Ministerstwa Rozwoju. Zalecany jest zakaz przebywania w hotelu/obiekcie/pensjonacie osób tam niezakwaterowanych.

W celu ustalenia szczegółów i zasad funkcjonowania konkretnego obiektu - zachęcamy do kontaktu z dedykowanym konsultantem Weco-Travel.

(30.06.2020)

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na interesujące pytanie prosimy skorzystać z naszej wyszukiwarki