Kontakt z nami:tel: , fax:

Aeroflot: Bezpieczeństwo w podróży!

Aeroflot: Bezpieczeństwo w podróży!

Linie lotnicze AEROFLOT zapewniają , że dobro i bezpieczeństwo pasażerów jest najwyższym priorytetem. Linia lotnicza podejmuje szereg poważnych działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.

CEO Aeroflot- Witalij Saveliev:

„Nasza reakcja na wybuch koronawirusa kieruje się przepisami i wytycznymi wydanymi przez rząd rosyjski, agencje federalne i inne kraje, w których działamy. Uważnie śledzimy również oficjalną korespondencję międzynarodowych organów, takich jak WHO, i pracujemy w ścisłej współpracy z Szeremietiewem i innymi lotniskami w celu wprowadzenia środków zapewniających bezpieczeństwo naszym pasażerom.

Od samego początku epidemii przenieśliśmy loty z Chin do terminalu F na lotnisku Szeremietiewo jako środek zapobiegawczy w celu powstrzymania wirusa. W chwili obecnej terminal F obsługuje także loty z krajów najbardziej dotkniętych katastrofą.

Praktyki sanitarne i higieniczne w Aeroflot są zgodne z najwyższymi standardami, jakich można oczekiwać od wiodącej linii lotniczej na świecie. Nasze samoloty wyposażone są w najnowocześniejsze systemy wentylacji, które wykorzystują filtr o wysokiej wydajności (HEPA) do cyrkulacji powietrza i usuwania 99,98% cząstek unoszących się w powietrzu.

Aby chronić pasażerów i załogę, wprowadziliśmy ulepszone procedury czyszczenia: często dotykane powierzchnie w kabinie są regularnie wycierane środkami dezynfekującymi, w tym wszystkie stoliki, podłokietniki, klamry pasów bezpieczeństwa i ekrany systemu rozrywki pokładowej.

Wszystkie samoloty Aeroflot są wyposażone w apteczki pierwszej pomocy i zestawy higieniczne. Nasze załogi lotnicze mają doświadczenie i przeszły dodatkowe szkolenie w zakresie środków anty-COVID-19. W przypadku, gdy pasażer wykazuje objawy na pokładzie, nasz zespół jest gotowy do skutecznego reagowania i zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim pozostałym pasażerom.

Zmieniliśmy również nasze zasady sprzedaży, wymiany i anulowania biletów, aby umożliwić pasażerom, których plany podróży zostały zakłócone, zmianę rezerwacji. Pasażerowie posiadający bilety na podróż do krajów szczególnie dotkniętych katastrofą mogą zmienić rezerwację lub zażądać zwrotu kosztów w przypadku odwołania lotu bez żadnych opłat. Dodatkowe informacje można znaleźć tutaj.

Aeroflot monitoruje sytuację i podejmuje decyzje w czasie rzeczywistym. Aktualizacje są regularnie publikowane na naszej stronie internetowej i kanałach mediów społecznościowych, a pasażerowie są również informowani pocztą elektroniczną.

Obecna sytuacja stanowi bezprecedensowe globalne wyzwanie. Jestem przekonany, że razem przejdziemy przez to. Do zobaczenia na pokładzie Aeroflot.

Z poważaniem,

Witalij Saveliev

CEO, Aeroflot


Powrót