Kontakt z nami:tel: , fax:

AEROFLOT|Procedury serwisowe w związku z Covid-19

AEROFLOT|Procedury serwisowe w związku z Covid-19

Aeroflot wprowadził zmiany w swoich procedurach serwisowych. Zmiany te są tymczasowo wprowadzane, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19 i są zgodne z przepisami sanitarnymi i epidemiologicznymi wydanymi w rezolucji Głównego Lekarza Sanitarnego w Rosji, a także wytycznymi Federalnej Agencji Transportu Lotniczego i organu nadzorującego konsumentów Rospotrebnadzor.
- Pasażerowie będą musieli wejść na pokład samolotu w maskach twarzowych i rękawiczkach i muszą je nosić przez cały czas lotu.
- Pasażerowie muszą wymieniać maski na nowe co trzy godziny podczas pobytu na pokładzie. W razie potrzeby personel pokładowy zapewni maski na twarz.
- Podczas wsiadania i schodzenia z samolotu pasażerowie muszą przestrzegać zalecanego dystansu społecznego 1,5–2 metrów
- Pasażerowie zostaną poddani kontroli temperatury w ramach procesu wejścia na pokład. Pasażerowie o temperaturze powyżej 37 stopni Celsjusza nie będą mogli wejść na pokład.
- Przed wejściem na pokład pasażerowie otrzymają środek do dezynfekcji rąk.
- Podczas lotu pasażerowie muszą przechowywać swoją odzież wierzchnią w pojemnikach nad głową. Zabrania się zdejmowania odzieży wierzchniej podczas lotu bez powiadamiania personelu pokładowego i chyba, że ​​istnieje ku temu uzasadniony powód.
- Pasażerowie muszą zapinać pasy bezpieczeństwa podczas całego lotu.
- Pasażerowie mogą opuścić swoje miejsca wyłącznie w celu korzystania z toalet.
- Toalety będą regularnie dezynfekowane podczas lotu.

Wprowadzono zmiany w usłudze posiłków podczas lotu. Żywność jest oferowana w osobnych opakowaniach lub po podgrzaniu na pokładzie. Zimne napoje oferowane są w indywidualnym opakowaniu. Pasażerowie mogą wnosić własne jedzenie i napoje, w tym żywność dla niemowląt, tylko w nieotwieranych zamkniętych opakowaniach.

Personel naziemny i pokładowy Aeroflot przeszedł dodatkowe szkolenie, aby odpowiednio reagować w przypadku, gdy pasażer wykaże problemy z oddychaniem podczas lotu.

Samoloty Aeroflot są wyposażone w antyseptyczne chusteczki, spraye dezynfekujące, rękawiczki i maski. Personel pokładowy będzie zobowiązany do noszenia rękawiczek i masek.

Wyżej wymienione środki zostały tymczasowo wprowadzone, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19 i będą stopniowo łagodzone wraz z ewentualnym powrotem do regularnych procedur lotu


Powrót