Kontakt z nami: tel: +48 22 520 28 00, fax: +48 22 520 28 86

Service & Support

Bilety lotnicze

W naszej ofercie posiadamy bilety lotnicze tradycyjnych przewoźników oraz tanich linii lotniczych. Przy każdej rezerwacji konsultant Weco-Travel przedstawia minimum trzy opcje podróży, w tym najtańszą dostępną w systemie oraz udziela rzetelnej informacji dotyczącej terminu wykupu biletu oraz opisu taryfy lotniczej. Dodatkowo  konsultanci Weco-Travel kontaktują się z podróżnymi oraz przypominają o terminie wykupu założonych rezerwacji.

Hotele

Posiadamy własny program hotelowy o zasięgu globalnym: Radius Hotel Program, gwarantujący dostęp do 30 000 hoteli o różnej kategorii i standardzie, w 137 krajach świata, w tym w Polsce. Umożliwiamy także płatność za hotel za pomocą voucherów. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi oraz wykorzystaniu 11 systemów rezerwacyjnych zaproponujemy Państwu najkorzystniejsze stawki dostępne w momencie dokonywania rezerwacji.

Bilety kolejowe, promowe, autokarowe

Własne terminale zapewniają nam dostęp do wszystkich krajowych oraz zagranicznych taryf PKP. W swojej ofercie posiadamy także Rail Europe na przejazdy m.in.: AVE, TGV, SNCF. Własny serwis kurierski pozwala nam w szybki i łatwy sposób dostarczyć zamówione bilety bezpośrednio do Państwa biura.
W naszej ofercie posiadamy także bilety promowe oraz autokarowe – Polski Bus.

Help Desk (24/7)

W przypadku nagłych i nieprzewidzianych sytuacji, które mogą wystąpić poza godzinami pracy naszych biur do Państwa dyspozycji dedykujemy usługę Help Desk. Pod dedykowanym numerem telefonu otrzymacie Państwo pomoc w zakresie rezerwacji lub zmiany rezerwacji:

  • biletu lotniczego,
  • hotelu w kraju i za granicą,
  • samochodu.

Help Desk dostępny jest dla naszych klientów 7 dni w tygodniu (poza godzinami pracy biur Weco-Travel), w języku polskim i angielskim.
Godziny pracy biur:  Pn. -pt.-8:00-18:00; Sob.: 10:00-14:00

Raportowanie

W zależności od Państwa potrzeb jesteśmy w stanie przygotować każdy raport dotyczący Państwa firmy i podróży pracowników. Miesięczny raport wydatków zawiera szczegóły każdej zrealizowanej w danym miesiącu transakcji: imię i nazwisko podróżnego, datę podróży, datę rezerwacji, miejsce, klasę podróży, numer dokumentu itp. – szczegółowość raportów dostosowywana jest do indywidualnych wymagań naszych klientów. W naszej ofercie posiadamy również raporty wykazujące wygenerowane dla Państwa oszczędności – każda pojedyncza transakcja jest w odpowiedni sposób kodowana przez konsultantów. Na fakturach oraz w dalszej kolejności na raportach możemy kodować dla Państwa dodatkowe informacje takie jak: MPK, numer projektu, oddział itp.

Raporty Biznesowe

Raporty analityczne prezentujące wydatki na podróże służbowe w poszczególnych miesiącach oraz kategoriach (loty, hotele, PKP, wizy, wynajem samochodów itp.). Raporty biznesowe są doskonałym narzędziem do analizowania kosztów podróży oraz podejmowania kolejnych działań, takich jak renegocjacje z poddostawcami.

Raporty Savings

Raporty oszczędności wygenerowanych dla Państwa przez Weco-Travel poprzez:

  • korzystanie ze stawek specjalnych klienta oraz Weco-Travel,
  • porównywanie ofert wszystkich dostawców,
  • kreatywność i doświadczenie konsultantów.

Dzięki raportom Savigs udzielamy Państwu dokładnej informacji o ile, dzięki pracy Weco-Travel, koszty związane z Państwa podróżami służbowymi zostały obniżone.
Wszystkie raporty dostarczane przez Weco-Travel dają rzetelną informację o Państwa wydatkach. Na ich podstawie dedykowany Key Account Manager doradzi kolejne rozwiązania mające na celu optymalizację kosztów podróży służbowych.

Rachunek RBTA

Weco-Travel posiada ponad 100 aktywnych rachunków u swoich klientów – rozwiązanie to jest polecane przez nas do płatności za bilety lotnicze, ponieważ daje możliwość odroczonych płatności do 59 dni. Dodatkowo karty zawierają ubezpieczenie każdego pracownika, którego koszty podróży zostały opłacone kartą.
Do każdego rozliczenia dołączane są raporty zawierające szczegółowe dane dotyczące podróży z całego miesiąca. Klient ma gwarancję, że faktura wystawiona przez Weco-Travel będzie opiewała na tą samą kwotę, co statement od dostawcy rachunku.

Współpracujemy z American Express, Diners Club oraz Air Plus.

Service Level Agreement

Przed rozpoczęciem współpracy zawsze określamy SLA – dzięki temu wiemy jakie są oczekiwania naszych klientów oraz w jaki sposób powinniśmy realizować wszystkie zamówienia. Określenie polityki podróży klienta oraz SLA daje nam gwarancję pełnego zrozumienia oczekiwań.

Weco-Travel posiada możliwość przesyłania ankiet dotyczących poziomu obsługi. Do Państwa dyspozycji będzie zawsze dedykowany Key Account Manager, który będzie czuwał nad całokształtem współpracy.

Dedykowany Key Account Manager

Opiekun Państwa firmy, czuwający nad prawidłowością codziennej obsługi, odpowiedzialny za doradztwo w zakresie zarządzania podróżami służbowymi oraz za optymalizowanie kosztów Państwa podróży. Key Account Manager analizuje wydatki, negocjuje w Państwa imieniu umowy trójstronne oraz proaktywnie poszukuje nowych rozwiązań na rynku business travel, które usprawnią proces zarządzania podróżami służbowymi.

Dedykowany Team Konsultantów

W celu ułatwienia kontaktu przygotowujemy Państwu listę konsultantów dedykowanych do obsługi Państwa podróży służbowych wraz z numerami telefonów i adresami mailowymi. Lista przesyłana jest w formacie gotowym do wydruku.